Pages

September 23, 2013

SuperRich Perfect Lady

Harga: RM130 Semenanjung, RM135
30 sachets utk 30 hari

sms/wassap: 0123312030

Cara Hidangan: dibancuh dengan air panas, diambil ketika perut kosong sebelum tidur malam.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Bahan2 yg terkandung dlm SuperRich Perfect Lady:

Pueraria Mirifica, Manjakani, Collagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.

INGIN KELIHATAN 'GORGEOUS, AWESOME & PASSIONATE' ????????????

SuperRich Perfect Lady penyelesaiannya..

1- Hasil gabungan terbaik terdiri daripada ekstrak buah tomato, manggis, delima, biji anggur, biji apricot, durian belanda, pueraria yang terpilih, manjakani, madu, kurma, Oligo, habbatussauda, maquiberry, protein soya dan vitamin B17 menjadikan SuperRich Perfect Lady cukup khasiat umpama memakan gabungan 15 makanan tambahan/jamu/vitamin untuk tampil anggun, menawan dan menggiurkan.

2- Memontokkan eset utama wanita (pinggul dan payudara) . Montok secara semuajadi.

3- Menegangkan dan menganjalkan payudara yang kendur terutama sekali bagi wanita yang mempunyai payudara yang jatuh selepas melahirkan bayi dan selepas berhenti menyusukan bayi.

4- Memejalkan dan membentuk pinggul sesuai untuk wanita yang berpunggung leper/ kecil dan ingin punggung yang seksi seperti artis Hindustan. Pastinya bentuk badan anda lebih menarik dengan memiliki aset punggung idaman suami anda.

5- Menjadikan kulit anjal dan muda. Kesan bukan setakat pada payudara tetapi menyeluruh termasuk menghasilkan kulit yang halus mulus seperti muda remaja. Manfaat dua dalam satu yang anda perolehi hasil pengambilannya pastinya menguntungkan anda.

6- Dapat mengetatkan vagina bagi wanita yang menghadapi masalah vagina longgar dan keputihan. Suami pasti tersenyum gembira sampai termimpi-mimpikan anda setiap malam.

7- Mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuria

8- Meransang bahagian dalam miss v untuk menghasilakn cecair semulajadi/pelincir.

9- Menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'. Semestinya menjadi idaman setiap pasangan. Mengembalikan keperawanan seperti malam pertama. Dara selepas melahirkan.

10- Mengekalkan awet muda walau sudah berusia. Bak kata orang pantai timur. " Awet Mudo Sokmo"

Testimoni SuperRich Perfect Lady







No comments:

Post a Comment

Thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...